Kedves jelenlegi és leendő Vendégünk!
Örülök, hogy ezt olvasod - ez nagy valószínűséggel azt jelenti, hogy hamarosan vendégeink körében üdvözölhetünk. Ahhoz azonban, hogy kapcsolatunk a lehető legjobb legyen, kérlek, szánd rá azt a néhány percet, és olvasd el az alábbiakat - amikor időpontot egyeztettünk, nem szerettem volna ezzel húzni az időt, de fontos, hogy tudd, mire számíts velünk kapcsolatban.
I. Mit nyújtunk?
Minden esetben tiszta, rendezett környezetben várunk.
A munkaruhánk és a kezelésekhez használt textiliáink fertőtlenítettek és hófehérek.
Az igényeidet az időpontra megbeszéltek szerint fogjuk teljesíteni
A szalonba mindenki időpontra érkezik. Mi igyekszünk a lehető leghatékonyabban kiosztani azokat, ezért az előre egyeztetettől eltérő, vagy további szolgáltatásra abban az esetben van csak lehetőségünk, ha utánad nem következik vendég. Ha mégis, akkor egy újabb alkalmon természetesen szívesen állunk rendelkezésedre.
Fontos tudnunk, hogy mivel dolgozunk
Fontos tudnunk, hogy éppen mit "viselsz" a körmödön, hiszen attól függően más és más módon állunk neki a kezeléseknek. Ezért kérünk, hogy gondold össze, szükség esetén kérdezd meg, aki csinálta, hogy egészen pontosan mi is van a körmödön. Nem mindegy például, hogy műkörmöd van-e, természetes körmöd géllakkal díszítve, vagy zselés megerősítéssel.
Folyamatosan képezzük magunkat
Ahogy minden szakma, úgy a miénk is folyamatosan változik. Ezért képzésekre járunk és folyamatosan tájékozódunk az újdonságokról. Előfordulhat, hogy azt, ami néhány éve csúcs megoldás volt, mára leváltotta egy modernebb megoldás.
Személyre szabottan adunk tanácsot
Ha nem tudod eldönteni mit is szeretnél, több időt szánunk rád: hogy szakmailag a legjobb eredményt tudjuk elérni.
Diszkréció
Ha nem szeretnéd, hogy más is lássa az esetleges problémádat, kérünk, hogy szólj, hogy így tudjuk tervezni a beosztásainkat.
A Vendégünk vagy
Ittlétedet igyekszünk kikapcsolódássá tenni, ezért kávéval, teával, friss ásványvízzel tudunk megkínálni. Gondoltunk a laktóz érzékenyekre és a cukorbetegekre is, így édesítőszerrel és laktózmentes tejjel is kérheted a kávédat.
Szombaton is nyitva vagyunk
Ha munkahelyeden gyakoriak a váratlan túlórák, értekezletek, amelyek kiszámíthatatlanná teszik az időpontod időben történő módosítását, szombatra is be tudsz jelentkezni kezelésre.
II. Mit várunk
A hosszú távon működőképes, kiegyensúlyozott kapcsolatunk érdekében kérlek, tartsd tiszteletben az alábbi kéréseinket.
1. Kérlek, érkezz időben a megbeszélt időpontra és egyeztessük időben a következő időpontot!
2. Ha a kezelési időpontodat módosítani vagy törölni szeretnéd, legalább 48 órával a kezelés előtt teheted ezt meg díjmentesen.
Az időben le nem modott kezelés mástol veszi el a lehetőséget, nekem pedig komoly anyagi kárt okoz, ezért ha az időpontodat nem mondod le és azon nem jelensz meg, következő időpontot csak akkor tudunk biztosítani, ha az elmaradt szolgáltatás teljes összegét rendezed.
Betegség
Ha azért nem tudsz jönni, mert hirtelen megbetegedtél, évi egy alkalommal a fenti szabálytól eltekintünk.
Túlóra, váratlan értekezlet
Ha munkahelyeden gyakoriak a váratlan túlórák, értekezletek, amelyek kiszámíthatatlanná teszik az időben történő módosítást, arra kérünk, hogy szombatra jelentkezz kezelésre.
Köszönöm, hogy tiszteletben tartod és megérted az időpont módosítási feltételeket.
3. Gondold ki, hogy milyen körmöket szeretnél.
Nem feltétlenül kell részletekbe menően, de ha legalább jellegében van elképzelésed arról, hogy milyen körmöket szeretnél, már sokkal előrébb vagyunk.
4. Jelezd, ha valamin módosítani szeretnél!
Biztosan meg tudjuk beszélni, hogy mit szeretnél, de azt tudnod kell, hogy ha későn szólsz, bizonyos elképzeléseket már nem fogunk tudni megvalósítani!
5. Ne sürgess minket
Szeretnénk Neked a legjobbat nyújtani, ez pedig esetenként időigényes lehet.
6. Ne gyere hozzánk betegen
Mind a saját, mind pedig a mi érdekünkben kérlek erre: ha kipihened magad otthon, hamarabb kilábalsz a betegségből, mi pedig mert nem szeretnénk betegség miatt kiesni a munkából.
7. Figyelj ránk
Ha a telefonodat nyomkodod vagy telefonálsz, miközben dolgozunk rajtad, nem tudsz Ránk figyelni, követni az utasításainkat, pedig ezzel sokat tudsz segíteni. Tisztelj meg, kérlek, a figyelmeddel!
8. Vigyázz a dolgainkra
Ez egy nagyon kényes téma, mégis fontos megemlíteni. Történhetnek balesetek a szalonban, amikor a Vendég vagy kísérője kárt okoz a berendezésben vagy a szalonban található tárgyakban. Ennek költségét a Vendég köteles megtéríteni a Szalon (vagy a tárgy) tulajdonosa felé.
9. Őrizd meg a csendet és a nyugalmat, ne hangoskodj
Vendégeink pihenni, feltöltődni is járnak hozzánk. Kérünk, hogy amíg nálunk vagy, őrizd meg mind a Szakember, mind pedig a többi Vendég nyugalmát, az üzlet csendjét.
10. Ne videózz, fényképezz
Mielőtt fényképet, videót, vagy hangfelvételt készítesz, kérj előtte engedélyt. Ha engedély nélkül készítesz felvételt, azonnal el kell hagynod az üzletet.
11. Ne alkudozz a fizetésnél
Ha nem vagy biztos abban, hogy mennyibe kerül a szolgáltatás, amit igénybe veszel, kérdezz bátran.
12. A várakozásra szolgáló székek a Vendégek számára szolgálnak
Kérjük a kísérőket, hogy a soron következő vendégek kényelme érdekében ne szalonunkban várakozzanak. A szalonban folyó munkafolyamatok megfigyelésére nincs lehetőség.
III. Reklamáció
Ha nem voltál elégedett a szolgáltatásunkkal, őszintén sajnáljuk! Minden építő kritikát és a munkánkkal kapcsolatos minőségbeli észrevételt szívesen fogadunk. Szeretnénk, ha közölnéd velünk az általad tapasztaltakat, és a véleményedet a szolgáltatás színvonaláról, kolléganőink munkájáról, viselkedéséről. Nyitottak vagyunk minden ötletre, javaslatra - ne tartsd őket magadban.
Kérünk, hogy minden esetben írásban (e-mail, SMS, Messenger, Viber, stb.) jelezd a tapasztaltakat annak érdekében, hogy minél hatékonyabban orvosolni tudjuk a felmerülteket.
Köszönöm, hogy időt szántál Ránk és elolvastad! Biztos vagyok benne, hogy az itt írtak mindannyiónk érdekét és a kapcsolatunk tartósságát szolgálják majd.
Radics Eszter
Szalonvezető